ponedjeljak, 2. listopada 2017.

Favoriti rujna

Pozdrav djevojke i dobro došle u novi post. Danas vam pišem o svojim favoritima rujna, a o kojim se sve proizvodima radi pročitajte u nastavku. Rujan je proletio i zbilja ni sama ne mogu vjerovati da smo ušli u jesen, ali to je moje omiljeno godišnje doba pa očekujte puno postova o stvarima koje obožavam koristiti kroz ove nadolazeće dane.
Što se favorita tiče zbilja ih nema puno, a ovaj mjesec su se izdvojili proizvodi koji su između ostaloga i pristupačni svima, a to svakako nije na odmet.
Krenut ću od podloge koju koristim već drugi mjesec za redom a radi se Catrice matt mousse podlozi.
Na moju veliku žalost otkrila sam ovaj mousse tek kada je izlazio iz asortimana ovo ljeto. Odmah sam se opskrbila s još dva kada sam vidjela koliko mi se ovo sviđa pa se nadam da ću prije nego li potrošim sve otkriti neku zamjenu. Platila sam ga 16,90 kn i iako ga više nema u prodaji morala sam ga spomenuti jer je zbilja moj favorit.

Sljedeći proizvod je Farmasi Zen puder u kamenu.
Ovaj puder kupila sam kada je Farmasi tek došao kod nas i koristila sam ga u toj mjeri da sam dotaknula pan sve do početka ljeta. Tada sam napravila plan i program kako potrošiti veliki dio proizvoda do kraja ljeta i imala sam u planu nekoliko pudera u kamenu kojih je bilo još jako malo. Te sve pudere sam potrošila i napravila sam mjesta u kolekciji pa sam se sada ponovno bacila na Farmasi Zen. Ovaj puder je fantastičan. Ne trusi se, matira tekući puder, lijepo miriše i za cijenu od 28 kuna koliko je u trenutnom katalogu, dobivate 14 grama proizvoda što je jako velika količina. Ovaj je u nijansi 01, a na zalihi imam još dva.

Idući proizvod je Catrice prime and fine duo za konturiranje.
Ovaj proizvod kupila sam prošle zime i odličan mi je ali nekako nikada nije bio toliko korišten zbog svih drugih proizvoda koje imam. Sve do kraja ljeta kada sam ga izvukla iz ladice i stavila na stol kako bi ga koristila više. Nijansa za konture je jako lijepa, hladnog podtona i sviđa mi se skoro kao voljeni Bahama mama bronzer. Izvrsno se blenda, izgleda prirodno  i mislim da s ovim proizvodom ne možete pretjerati. Highlighter sam nešto manje koristila a u nastavku ćete saznati i zašto. Cijena ovog proizvoda nije bila veća od 45 kuna, ali možda je i povučen iz prodaje. Zbilja nisam sigurna. U svakom slučaju odličan a povoljan proizvod.

Najkorištenija baza za sjenila bila je Essence i love strobing.
Nisam neki ljubitelj baza za sjenilo, ali kada sam vidjela da je ona na popustu i košta 9,90 kuna zbog izmjene asortimana morala sam ju kupiti. U sebi ima sitne šljokice, lako se nanosi i makeup na očima je zaista intenzivniji i postojaniji. Znam da je povučena iz prodaje i da ju više ne možete kupiti ali Essence ima ozbiljno dobre baze za sjenila i mislim da ne možete pogriješiti. Neke djevojke koriste je i samostalno jer ostavlja lijep sjaj na kapcima, ali ja to još nisam isprobala.

Paleta sjenila koju sam obožavala je Maybelline the blushed nudes.
Ovu paletu imam od prošlog ljeta i puno mi je bolja od klasične nudes palete koju također posjedujem. Nijanse su točno po mom ukusu. Na fotografiji možete vidjeti da je predzadnja nijansa a gornjem redu skoro pa potrošena. Razlog zbog kojeg je ova paleta ovdje nije taj što sam ju nosila na kapcima skoro svaki dan, zato što sam prošli mjesec često rotirala palete, nego druga nijansa u gornjem redu koja je savršen highlight. Gotovo svaki dan koristila sam ju samostalni ili pomiješano s onim iz Catrice palete i to jako lijepo izgleda. Cijena ove palete je nekih 70 kuna i mojoj sreći nema kraja zbog toga što uskoro izlazi nova verzija sa burgundy nijansama.

Sljedeći favorit bio je Trend it up ruž.
Ovaj ruž noviji je u mojoj kolekciji i obožavam ga. Njegovu i recenziju još jedne nijanse možete pročitati ovdje. Ova nijansa 400 prelijepo odgovara svakom looku koji sam nosila i zbilja sam oduševljena formulom i postojanošću ruža. Za cijenu od nekih 18 kuna nećete zažaliti.

I zadnji favorit rujna je Farmasi time locker fiksator.
Ovaj fiksator slučajno sam izostavila u prošlim favoritima iako je svakako zaslužio biti spomenut. Koristim ga cijelo ljeto, ostalo mi je manje od pola bočice. Vrlo ugodan na licu, ne zateže, nema miris laka za kosu kao Avon fiksator, makeup je postojan a ono zbog čega ga najviše volim je prirodan izgleda kada ga nanesem na lice. Šminka se lijepo stopi i ne vidi se onaj skroz mat završetak na licu nego sve izgleda lijepo i zdravo. Njegova cijena inače iznosi svega 25 kuna a ovaj mjesec je na akciji 15 kuna i zato sam ja već naručila novi. 

I to bi bilo sve od mojih favorita rujna. Žao mi je što su neki već izašli iz prodaje ali ne bi bilo fer da ih nisam spomenula. Nadam se da vam se ovaj post sviđa i do idućeg čitanja šaljem vam puse.  

Nema komentara:

Objavi komentar

The Balm,Meet Matt(e) Trimony