ponedjeljak, 18. rujna 2017.

Wet n Wild contouring paleta

Pozdrav djevojke i dobro mi došle u novi post. Za danas sam se odlučila pisati o nečemu što je kod mene već neko vrijeme, a radi se o Wet n wild paleti za konturiranje. Kako mi se ovaj proizvod svidio, pročitajte u nastavku.
Prvo ću reći par stvari o samom proizvodu. Kupila sam ga u DM, a WnW proizvode općenito kupiti možete tamo i u Bipi. Cijena ove paletice je oko 40 kuna i za tu cijenu dobivate poprilično velik proizvod od 12.5 grama. Rok od otvaranja je 18 mjeseci, a moja paleta je u nijansi Dulce De Leche. Mislim da osim ove postoji još jedna, tamnija varijanta, ali nisam sigurna.
Kada otvorite paletu, unutra se nalaze 2 praškasta proizvoda. S lijeve strane je dio za posvjetljivanje lica, a s desne za konturiranje. Oduševljena sam što su oba dijela potpuno mat. Ovaj duo za konture već dugo vremena stoji u mojoj ladici i nikako nisam posezala za njim, ali kada sam nedavno potrošila svoj omiljeni banana puder iz MUR palete, korektor ispod očiju počela sam fiksirati ovom svjetlijom nijansom i zaista sam oduševljena. Oba proizvoda se izvrsno blendaju, lagani su i imaju neku posebnu teksturu s kojom je jako lijepo raditi. 
Možete vidjeti da se proizvod trusi, ali nakon određenog vremena naučila sam da svi proizvodi koji su pigmentirani imaju taj problem i to više ne uzimam kao manu. Proizvodi su zaista jako kvalitetni, i u stranu za konture nisam niti sumnjala, mislila sam da svjetliji dio neću baš iskoristiti, ali sam se prevarila i sa sigurnošću mogu reći da je ovo najbolji praškasti proizvod za posvjetljivanje ikad.
Swatch sam napravila iz prve, i moram napomenuti da je tamniji dio za konture na toplijoj strani, ali svejedno jako lijepo i prirodno izgleda za dnevnu varijantu, ali ako želite pojačati intenzitet, proizvod se predivno nadograđuje i stapa. Kada sve setiram sprejem, na licu je postojan dok ne skinem makeup.
Kada okrenete ambalažu, vidjet ćete tri fotografije na kojima je lijepo objašnjeno kako pravilno konturirati, i zaista to smatram vrlo korisnim ukoliko ste početnica u šminkanju. Općenito ovaj duo odrađuje jako dobar posao i prezadovoljna sam.
I to bi bilo to od mene, ako volite kvalitetne i pristupačne proizvode smatram da je ovo svakako za vas. Nadam se da vam se post sviđa i do idućeg čitanja šaljem vam puse.

2 komentara:

  1. Morat cu bas probati da vidim i sama kakva je paleta a i stara mi je vec pri kraju

    OdgovoriIzbriši

The Balm,Meet Matt(e) Trimony