nedjelja, 10. rujna 2017.

Moja kolekcija Essence ruževa

Pozdrav djevojke i dobro došle u novi post.
Nisam bila sigurna o čemu ću danas pisati, pa sam se odlučila ponovno na kolekciju ruževa jednog brenda. Zadnji puta sam pisala o kolekciji Farmasi ruževa i moje mišljenje o njima možete pročitati ovdje, a danas vam donosim Essence ruževe.
Essence kozmetika već dugo vremena postoji u Hrvatskoj, a posebna je po velikom izboru proizvoda, kvaliteti i vrlo pristupačnim cijenama. Oduvijek sam voljela ovu kozmetiku, i uvijek me uspiju iznenaditi nečim novim. U svojoj kolekciji imam jako puno essence proizvoda, nešto manje nego prije i to samo iz razloga što sam počela isprobavati i neke druge brendove, ali mislim da ću uvijek kupovati iznova na essence stalku. Jednostavno ne mogu odoljeti njihovim slatkim ambalažama i niskim cijenama.
Što se tiče ruževa, u mojoj kolekciji nalazi se njih devet. Neki su noviji, a neke imam već dulje vrijeme i uskoro će se naći u potrošenim proizvodima, iz razloga što sam ih ima još jako malo. Dakle njih je devet, i to tri iz long lasting kolekcije, tri iz sheer and shine i ti iz matt matt matt kolekcije.

Prvi o kojima ću danas pisati su također i prvi essence ruževi koje sam ikada kupila a radi se o long lasting ruževima. Oni su u stalnoj postavi essence ruževa, ali vjerujem da su ove nijanse već izašle iz asortimana i zamijenile su ih neke druge.
Ovi ruževi su kremasti, lijepo klize po usnama i ne isušuju ih, ugodni su za nošenje i iako im trajnost nije jača strana volim ih nositi. Pigmentacija nije najbolja, ali opet nije ni loša, smatram ove ruževe solidnima za cijenu od nekih 20 kuna, ako se ne varam.
Na fotografiji možete vidjeti kako sam dva ruža iz ove kolekcije skoro potrošila. Ostalo ih je još jako malo, i cilj mi je potrošiti ih do kraja ove godine iz razloga što imam jako puno šminke i želim proći kroz svu. Ne želim da mi se proizvodi kvare, posebno kada su divni kao ova dva ruža. Rozi ruž nešto manje koristim, iako sam i njega dosta potrošila. Malo sam zanemarila ovu boju, ali čuvat ću ga do proljeća jer volim ruževe podijeliti po godišnjim dobima, i ova nijansa mi nije za ovo vrijeme. Baš suprotno, prvi s desne strane hladniji nude ruž i ovaj u sredini savršeni su za ovo vrijeme. Na fotografiji ispod pogledajte i njihove nazive nijansi, iako nisam sigurna da više postoje u prodaji.
Sljedeći na redu su sheer and shine ruževi. Stigli su u moju kolekciju nakon ova tri i posebno su mi dragi a u nastavku pročitajte i zašto.
Za početak, izgled ovih ruževa me oborio s nogu. Oni po mom mišljenju izgledaju puno skuplje od svoje stvarne cijene koja iznosi 16,90 kuna. Ruževi su kao što im i samo ime govori sheer i imaju sjajan završetak na usnama. Miris im je fantastičan, lako klize po usnama, i što je najbolje od svega jako su hidratantni i imam osjećaj kao da sam nanijela balzam.
I njih često nosim, posebno onda kada ne želim neki jak ruž. Ostavljaju predivan sjaj, ali ne kao sjajila koja baš i ne volim, točno onoliko koliko treba. Ako opet želim malo više istaknuti usne ispod stavim olovku sličnu boji ruža za koji sam se taj dan odlučila i usne dođu više do izražaja. Trajnost im nije jača strana, ali to od ruževa ovakvog tipa ni ne očekujem, i onako uvijek nosim ruž u torbi za popravke kroz dan. Jedan od njih, odnosno ovaj ljubičasti ima sitne šljokice u sebi, koje na usnama i nisu toliko primjetne, ali je on zato puno jači od preostala dva, odnosno on više oboji usne. 

I zadnja tri essence ruža koje imam dolaze iz matt matt matt kolekcije. Njih sam kupila zadnje i poprilično su novi, ali sam ih već stigla zavoljeti.
Njihova ambalaža ista je kao i kod ruževa gore, ali su poklopci mat. Nijanse su također slične onima, ali to su nekako moje boje koje rado nosim svaki dan i uživam u njima. Njihova cijena je 19,90 kuna. 
Ovi ruževi su mat kao što im i samo ime govori. Nešto se teže nanose, odnosno ne klize po usnama kao prethodni, ali zato kada se jednom osuše ne mrdaju. Zbilja su ugodni za nošenje, ne isušuju usne kao puno drugih mat ruževa. Izbor boja je zbilja divan, i poznavajući mene neću ostati samo na ovim nijansama. Ispod njih mi nije potrebna nikakva olovka. Pigmentacija ovih ruževa je pohvalna i zaista sam ugodno iznenađena. Svakako obratite pažnju na njih. 

I eto, to bi bilo sve za današnji post. Nadam se da vam se svidio i da ćete se možda odlučiti na kupnju nekog ruža. Mislim da su sjajni!
Do idućeg čitanja šaljem vam puse.


Nema komentara:

Objavi komentar

The Balm,Meet Matt(e) Trimony