subota, 2. rujna 2017.

Favoriti kolovoza

Pozdrav djevojke i dobro došle u novi post.
Danas sam odlučila podijeliti s vama svoje favorite kolovoza, ali većinu ovoga koristila sam cijelo ljeto, no nisam imala blog pa ovo slobodno mogu nazvati i ljetni favoriti.
Ljeti sam se šminkala puno manje nego ikada prije, jednostavno mi je bilo previše vruće, a i kada sam se šminkala u pitanju s bili sljedeći proizvodi.

Prvi na redu s puderi, koje sam preskakala koliko je moguće, ali kada sam trebala neki lijep makeup posezala sam za ova dva.

Farmasi VFX puder imam već neko vrijeme i kada mi je stigao bila sam razočarana zbog nijanse. U katalogu najsvjetlija nijansa ovog pudera meni je bila pre tamna, ali nakon mora bila je taman i tek tada sam shvatila koliko je ovaj puder divan i lagan, lijepo pokriva i ugodan je za nošenje. Navodno su uveli još nekoliko nijansi ovog pudera pa to moram provjeriti. Razmišljala sam da ga posvjetljujem svjetlijim pigmentom za puder od Alverdea, ali mislim da će pričekati iduće ljeto jer imam još puno drugih pudera prikladnih za ovo vrijeme.
Drugi puder odnosno mousse za lice kupila sam ovo ljeto, odnosno na Catrice stalku kada su neki proizvodi izlazili iz asortimana za 16,90 kuna. Ovaj proizvod me toliko oduševio da sam se odmah bacila u potragu i kupila još 2, jedina 2 koja su bila neotvorena i koje nitko nije dirao. Inače me strašno frustrira to što žene otvaraju proizvode koji nisu testeri i unište ih, iako je tester istog proizvoda pokraj. Ne vidim smisao toga, ali ostavit ću tu temu za neki drugi post. Ovaj mousse je jako lagan za nošenje, lijepo prikriva, zbilja je lice mat i koža bude jako lijepa.Nekada prije sam imala sličan proizvod i bio mi je ok, ali ovo je savršeno i jako mi je žao što izlazi iz asortimana.

Sljedeći proizvod koji ne samo da je favorit mjeseca nego će biti i u favoritima godine je the Balm Bahama Mama bronzer.

Od kada ga posjedujem svakodnevno ga koristim. Nikada nisam imala bolji bronzer i ne znam zašto je toliko trebalo da se odlučim za njega. Ne samo da se lijepo stopi s mojim tenom, nego je savršeno izgledao i na klijenticama koje sam šminkala. Koristim ga i kao sjenilo za pregib ako se baš žurim, i mislim da je ovaj proizvod vrijedan svake lipe koju uložite u njega.

Sljedeću paletu imam jako dugo što se vidi i po njoj, a radi se o Makeup Revolution paleti za konturiranje.
Ispričajte me, očistila sam ju ali je jako oštećena i stara pa i dalje izgleda prljavo. Svaki puta kada se šminkam ja koristim ovu paletu. Zbog Bahama Mama bronzera ovi su pali u drugi plan ali i dalje su odlični i planiram ih potrošiti do kraja u nekom od project panova, o čemu ću vam također pisati jednom prilikom, ali razlog zbog kojeg je ova paleta ovdje je banana puder kojeg na slici ni nema jer je potrošen, vidite samo pan. Ostalo ga je još jako jako malo, i nisam sigurna što ću kad ga potrošim do kraja jer imam tamne podočnjake i korektor uvijek setiram ovim puderom i to izgleda odlično. Highlighteri, treći u prvom redu i četvrti u drugom su divni kada se pomiješaju i samo tako ih i koristim svaki puta kada se šminkam, iako imam i nekih drugih koji su isto lijepi, volim ove i zbilja radim na tome da maksimalno iskoristim ovu paletu. Zaslužila je.

Sljedeći favoriti su dvije palete sjenila za oči a radi se o the Balm Meet Matt(e) Trimony paleti o kojoj sam pisala ovdje i NYX Ultimate Warm paleti.
Meet Matt(e) paletu koristim od kad ju imam, nikada nisam probala bolja mat sjenila i moje mišljenje još je bolje nakon recenzije. Neću puno duljiti o njoj, stvarno mislim da će i ona biti u favoritima godine, te mislim da je the Balm pravo otkriće za mene.

NYX Ultimate paletu imam već nekoliko mjeseci. Obožavam ju, često ju koristim, ovo je bila moja prva paleta s ovakvim crvenkastim tonovima i od tad obožavam nositi takve nijanse na očima. Trećoj nijansi u drugom redu već sam dotaknula pan, na slici se to ne vidi toliko kao sada, jer sam ove fotografije napravila prije nekoliko dana. Jedina stvar koja mi ide na živce je ta što se ova paleta jako teško otvara, ali prijeći ću preko toga jer su sve nijanse divne.

Došli smo do obrva koje su mi od svega najbitnije, jer sam prirodna plavuša i moje obrve su plave, rijetke i jadne. Dugo sam tražila proizvode kojima ću sređivati obrve i imam ih jako puno, ali ovaj mjesec su se istaknuli Makeup Revolution gel, i Essence make me brow maskarica.
MUR gel dolazi u ovoj tubici i od silnog korištenja izlizala su se slova. Nisam ga sama naručila niti me ovaj proizvod ikada privukao na Pink Pandi, ali sam ga dobila u njihovom mystery bag i gle čuda nijansa mi savršeno odgovara, a ovaj proizvod je predivan. Lako i brzo napravim obrve s njim, ne izgledaju pre napadno i postojane su dok ne skinem šminku čak i po ovim vrućinama. Ovo je jedna od boljih stvari za obrve koje imam a sa sigurnošću mogu reći da stoji rame uz rame s mac pomadom koja je puno skuplja od ovoga.

Essence make me brow maskaricu imam već jako dugo i samo je stajala u ladici dok ju slučajno nisam otkrila. Radi savršen posao u kombinaciji s gore navedenim gelom i obrve su na mjestu cijeli dan. Samostalno mi nikako ne odgovara, prije kada sam obrve popunjavala nekim sjenilom ona bi ga na mjestima samo skinula i to je izgledalo jako loše, ali u ovoj kombinaciji je odlična. Mislim da sam vidjela u nekom dm da izlazi iz asortimana, ali nemojte me držati za riječ.

I šećer na kraju je Golden Rose mat ruž u nijansi 02.
Ovaj ruž bio je moj favorit i prošloga ljeta. Imam jako puno ruževa, ali ovaj je nekako moj omiljeni nisam ni sama sigurna jeli razlog to što sam ga jako dugo tražila ili što sam ga na kraju dobila na poklon, ali svakako obožavam ovu boju i njegovu postojanost. Jako je ugodan na usnama, zbilja je mat, pigmentiran je i na fotografiji možete vidjeti da sam ga fino potrošila. U kolekciji imam još neke Golden Rose ruževe i tekuće i klasične, ali mislim da je ovaj nedostižan. 

To bi bili moji favoriti, nadam se da vam se post sviđa i do idućeg čitanja šaljem vam puse.



Nema komentara:

Objavi komentar

The Balm,Meet Matt(e) Trimony