srijeda, 6. rujna 2017.

Farmasi Stay Matte tekući puder

Pozdrav djevojke i dobro mi došle u novi post. Za danas sam se odlučila pisati o nečemu što je već neko vrijeme u mojoj ladici, ali nikako da dođe na red. Radi se o dva Farmasi pudera iz iste kolekcije pod imenom Stay Matte, koje možete naručiti samo preko kataloga, a kako su mi se svidjeli pročitajte u nastavku.
Dakle, pudere sam naručila, a kada su došli u moje ruke bili su zapakirani u crnu ambalažu kao što vidite i na fotografiji. Ne mogu se točno sjetiti koliko su koštali kada sam ih ja naručivala, sjećam se da je neki jako velik popust bio u pitanju, ali provjerila sam njihovu trenutnu cijenu u katalogu za ovaj mjesec i ona iznosi 59 kuna.
Dolaze u crnoj tubici sa srebrnim nazivom proizvoda i još nekim informacijama, a unutra se nalazi 30 ml proizvoda, što je po meni i neka realna količina za tekući puder. Rok trajanja mu je 12 mjeseci od otvaranja, a ovaj puder obećava laganu i kremastu teksturu koja je postojana cijelog dana. Uz to je navedeno i da će lice ostati mat.
Ja sam se odmah odlučila za dvije najsvjetlije nijanse u katalogu. Nijansu 01 Light Ivory i 02 Porcelain. Pohvalila bih još i velik izbor nijansi, naime puder dolazi u njih 8, i to me zbilja veseli zbog toga što svaka djevojka može pronaći savršenu nijansu. 
Prvi dojam koji sam stekla kod ovog pudera je da je vrlo gust. To apsolutno nije nikakav problem jer se puder jako lijepo stopi s kožom i nije ga potrebno puno. U prvi mah sam mislila da su mi oba pudera pre svijetla jer mi je koža još bila malo tamna od sunčanja, ali su se lijepo stopili i nije bilo razlike između lica i vrata. Moram naglasiti da je moj ten jako svijetao, i da vrlo vjerojatno većini drugih djevojaka ove nijanse neće odgovarati, ali kao što sam napisala gore puder dolazi u 8 nijansi. 
Ugodan je za nošenje, nije baš toliko lagan kao što obećava, ali svejedno smatram da je odličan puder za dnevnu varijantu. Pokriva vrlo lijepo, nemam problematičan ten pa nisam sigurna hoće li sakriti baš sve, ali moju kožu lijepo ujednači.
Kada ga nanesem svakako ga zamatiram i puderom u kamenu, iako na njemu piše da je mat smatram da ako imate masnu kožu kao i ja puder treba zamatirati kako bi on što duže trajao, i tu mi uskače Farmasi ZEN puder u kamenu, o kojem također mislim napisati recenziju.
Trajnost ovog pudera je izvrsna, ne klizi s lica i postojan je dok ga ne skinete. Moje lice bude mat s njim barem 8 sati.
Ovaj puder nije bio moj prvi izbor za vrijeme ovih vrućina samo zato što je nešto gušći i teži, ali sad kako se bliži hladnije vrijeme planiram ga svakako koristiti puno više.
Na fotografiji možete vidjeti da su obje nijanse vrlo slične, gotovo i iste, razlika je jedino što je nijansa broj 02 Porcelain malo žuća, ali mi obje lijepo stoje na licu, i kada se nanesu razlike niti nema. 
Nanosim ih na više načina. Nekada se odlučim za kistić, nekada za spužvicu, obje varijante su mi prihvatljive i efekt koji dobivam je isti. S ovim puderima je zbilja lako raditi.
Imate moju toplu preporuku za ove pudere, ako i nemate masnu kožu mislim da vam ju oni  neće dodatno isušiti. Još moram naglasiti da imaju jako lijep miris koji se neko vrijeme zadrži i na licu.
I došli smo do kraja recenzije, ukoliko niste pročitale moje mišljenje o Farmasi ruževima kliknite ovdje.

Do idućeg čitanja šaljem vam puse. 


Nema komentara:

Objavi komentar

The Balm,Meet Matt(e) Trimony